JellyPages.com

me mrs.ss ^^

me mrs.ss ^^

Tuesday 25 December 2012

AKU bukan memilih

aku bukan memilih~~

itu laa yg sering aku ungkapkan kpd kwn2 if tnya napa bf xda~
hmpir 3 tahun hidup single mingle~
kdng2 rsa sunyi juga~
tp, bg aku daa normal~
kena sibuk kn diri bru x tepkr semua tu~
tension juga kalu kwn tnya trus~
tp kdng2 jeles juga kwn2 yg ada bf~
rsa cm bhgia sbb ada yg jga n syg~btl kn??
xpa laa~lain orng lain cara~
huhuuuu~
member2 sering tnya kat aku mcm situasi ne

A : da ada bf kaa blum??
SS : aku xda bf pon~sapa laa nak aku ne~
A : ya laa tu~
orng mcm ko ne mustahil xda~
SS : orng mcm aku ne la yg mustahil ada wei~ (gelak dlm ati)
A : apa juga yg ko cri ne cedaaa~
kalu ada dpn mata sapu jaa bhaa~
manusia juga tu~
SS : kalu laa ada dpn mata, skg juga aku sapu bhaa~ (gelak sma2)
A : apa juga yg mo memilih ne ceda, tiap kali ko balek cuti aku tnya ada ka uda bf, 
ko msti jwb single is better~
memang bha single tu bgs~cegah maksiat laa katakan~
tp ko x rsa sunyi ka kalu single~memilih juga ko ne kali~
cari2 laa juga ko bf bhaa~
SS : aku x cari bf tp aku cari bakal IMAM ku (jawab dlm ati) :)

bgni laa situasi if asyik jumpa kwn lama~
bkn kwn ja, family, pcik2, mcik2 n kazen2 pun tnya bnda yg sma~
entah laa~~~
susah mo ckp, aku daa try bnyk kali tp x bole~
maybe ada hikmah aku mcm ne~
in sha ALLAH dgn izin if ati da tebuka n dpt yg sesuai aku trus mo kawin ja~
bru rasa kemanisan cinta if uda kawin bukan gtu????
xpa laa, aku hnya mampu merancang~
in sha ALLAH pnjang umo tahun dpn 24 januari ne umo da 23thn~
neway, jodoh maut d tgn ALLAH~

No comments:

Post a Comment