JellyPages.com

me mrs.ss ^^

me mrs.ss ^^

Thursday 16 May 2013

#1001 pertanyaan buat ku



di kala hati sunyi hanya ALLAH tempat aku berserah,
aku msh blum merasai sepenuhnya cinta Mu ya ALLAH
hnya kepada mu aku memohon pertolongan n mengadu saat aku sendiri tanpa sesiapa d sisi~
beri aku kekuatan ya ALLAH agar sentiasa tunduk n merasai indahnya ciptaan Mu~
sabar itu indah, bgtu laa yg sering aku perkatakan~
bersabar laa, sesungguhnya ALLAH mngatur sesuatu yg baik untuk mu~

hadirnya dia buatku memberi 1001 makna takala hati bergelora memikirkan
keputusan yang hendak d buat~
takdir hati kami dipertemukan memberi seribu mkna buat ku~
apa ka petanda ini ya ALLAH~
apa ka mksd kejadian ini ya ALLAH~
bgtu kuat ujian yg Engkau berikan kepada ku~

terciptanya hawa tuk adam
bgtu juga dri ku~
aku telah bertemu sang adam,
aku msh tertnya2 siapa ka dia?? apakah aku tercipta untuk nyaa~
1001 persoalan yg aku ungkapkan~
aku memohon petunjuk dari Mu..
istikharah itu laa yg terbaik, semoga ALLAH memberi petunjuk kpda ku~









No comments:

Post a Comment