JellyPages.com

me mrs.ss ^^

me mrs.ss ^^

Sunday 6 January 2013

KL aku datang

ALHAMDULILLAH~!!!
syukur kepada ILLAHI~~
KL aku datang!!!
selamat smpai tepat jam 12.10 am pesawat AK5743 
di pandu oleh captan hafis n d bntu ole ank2 kapaL yg lain~~
alahaii kalu aku dpt tgk pilot ne kn best~
rasa2nya encem sbb suara dia macho~
huhuuuu!!

so, mlm ne begadang laa d lcct berteman kn penduduk2 dunia yg dtng dari pelosok dunia~
haahhaahah (masing2 hal sndri)~~
daa biasa bhaa hidup bgni~
tiap kali balek kmpng msti tido sni~~

apapun, aku mo cita skit pngalaman dlm fligth td~
hahahaaaa, saida engko ngs ka???
alahai sapa x ngs wei, berat ati n belum ready lg mo balek upsi~
rsa x ckup jaa becuti d kmpng~~
perasaan rindu kmbali lg :(
kakak aku tgh mengidam bakal ank ke 3, cian laa anak2 buah aku xda yg peduli~
izzan n wazen umi rindu kamuuuu~
time mo gerak g airport ank buah aku ngs mo ekut~
alahaiii :(

1 kes lg di mn ada bayi menangis hmpir sejam laa~
sbb tggl 40 minit lg ank kapal mo landing, bayi tue menangis, aku sedih plak tgk bayi tue~
mcm mo jak g amek tenang kn bayi tu~
yg buat aku geram plak, bapak bayi tue ada kaa buat bodoh jak~
asyik jak tido~
alahai pcik..pcik...xda perasaan kasian kaa??
d tmbh plak ank nya yg da tgh dukung, tido tegnggu dia sipa pukul lg~
ish2! kejam~
sian budak tu~
sekali budak tu menoleh ke arah ku~
ya ALLAH~
X sanggp aku lihat, upanya budak tu OKU~
mata dia mcm juling~kira oku laa sbb mata budak tu x normal~
kecian plak aku tgk~

oke daaa itu cita kat flight~next~~~>>


oke done story life aku hari ne~
aku sngt letih nak tidooo weiii!!
mn aku nak merempat ne~
mngantuk n letih sngt2!!

jumpa lagi bye ^__^


No comments:

Post a Comment