JellyPages.com

me mrs.ss ^^

me mrs.ss ^^

Saturday 26 January 2013

sunway here i come!!

b'coz promo rm20, sunway lagooon here i come!!!!
pda 20 januari 2013 lps sya n 4 orng lg pegi sunway, semua krna promo rm20~
hahahahaa~
akhirnya sblum hbs study dpt juga menjejak kn kaki ke sunway lagooon~
ALLAH makbul kn juga if kita bersabar, hehee!
now ada msa 1 thn lg aku berpijak d bumi semenanjung ne~
msh bnyk tmpt lg aku blum pegi~
in sah ALLAH ada rezeki dgn izin ALLAH dpt la aku pijak tmpat2 yg aku teringin lg~

jom tgk gmbr sepanjang berada d sunway ^____^


tiba d sunway sekitar jam 1.30 am, dan sya orng ke 506 yg bertuah~
gila kn??
bru jam 1 lbh daa bnyk gila yg dtng~






ne la dia jambatan gantung sunway~


kak jue, kak sarni, samual n me ;)














tgk x yg ne???
tgk memang best, sekali naik, perhhh!!
jantung ibarat mo tecabut!
sumpah!! ini yg first n last aku naik!!!
gilaa laaaaa, gayat hbs~~



happy sakan dpt msk suma taman tema~
promo kn~
sehari x ckup main semua~
apapun kenangan terindah dgn mereka~
begitu laa cerita nyaaa :)

b'coz rm20, here i come!!!


No comments:

Post a Comment