JellyPages.com

me mrs.ss ^^

me mrs.ss ^^

Monday 4 February 2013

3 hari duk hotel #kursus asas bisnis


assalamualaikum~
hari ne mrs.saida saing nak cita skit pengalaman berkursus 3 hari d QUALITY HOTEL, SHAH ALAM~
fuyooooo!! duk hotel bayannnn~hahahaa
memang strategik kedudukan hotel ne~
tgh2 shopping mall!!
kiri kanan depan belakang shopping malll!!
puhhh!! hohoooo!
oke2, time kursus bnyk input n output yg sya dpt~
ne slh 1 laa strategik tuk aku lbh kedepan n bijak mengatur dlm mngusaha kn bisnis~
memang x slh laaa aku dtng kursus ne~
kena2 lg dgn minat sngt gan bisnis ne~
in sah ALLAH dgn izin ALLAH sya akan usha kn bisnis if daa hbs study nti~
doa2 kn yer kawan2~ ^___^

~~~~> jom tgk2 gmbr kat bw ne, sepanjang berada d Quality Hotel, shah alam~ 






sekitar dlm dewan~







taraaaaa!! nmpk x kek tu?? 3 ari berturut2 keja aku mkn kek saja~! 
gilaaaa laaaa~
dpt rasakan berat aku naik 5 kila dlm msa 3 hari, hahahaa!!!
apa tidak, sehari 5 kali d bg mkn, terbaik laaa sngt!!
hilang diet o0ooo!! 0.o






ne laa keja aku time free~
mkn n mkn lagi~!!
lalalalaaaaaa ^__^

oke kat bw ne orng2 yg gila gmbr!
pntang kalu x begmbr!
hahahaaa~








me as mrs.saida saing, mrs.bunga asyiqin n mrs.jannah
geng gila gmbr!! hahaaha







paling sya suka pasal gmbr ne, member kata sya mcm heliza helmi~!
ayoyoooo!! perasan sudaa!!! lalalaalaaa


taraaaaaaa!! who is my mr.secret?????

tggu n lihat jak~~~ ^__^


oke done 4 today!
enjoy, seronok, happy, excited n segala2nya laaa~
happy join kursus ne~
sweet memory kursus asas keusahawanan 1-3 february in Quality Hotel, Shah Alam ~!



No comments:

Post a Comment