JellyPages.com

me mrs.ss ^^

me mrs.ss ^^

Thursday 27 December 2012

blah~blah!!!




perlu ka ingat kisah silam yg buat kita luka parah yg parut xkn hilang smpai bila2??
perlu ka kemaafan dari kita??
perlu!! sbb sya suka maaf kn orng! sya x suka smpn dendam walau sejahat mn pon orng tu buat gan sya!!
oh tidak!!
jauh kna perasaan ini~
dia dtng kembali!!
aku cuba lawan tp aku x mampu~
come on saida, make it easy!!
buat budu jaak~
ko plak yg lbh2 ne~
apa motif dia muncul balek???
buat pkran ku becelaru~
aku x tenang di buatnya~~
aku tewas sbb tetgk gmbr d fb yg pena aku amek kn tuk dia~
gmbr tu ada, gmbr 3 thn lps~
tolong laa jauh dari idup ku ~
3 thn aku cuba berdiri kembali menerusi jiwa yg luka parah krna mu~
smpai ari ne perasaan tu dtng~
napa ne! ku x mampu jauhkn perasaan ne, aku x mampu lawan! aku x mampu lupakan!!
ckup laa~
time accept d fb bukan main xda perasaan, lps chat gan dia ati trus rasa lain~
dia bukan sapa2 lg~
yg berlalu biarkan berlalu saida!!
ko ada kehidupan sndri skg!!
come on saida!!




No comments:

Post a Comment