JellyPages.com

me mrs.ss ^^

me mrs.ss ^^

Sunday 30 December 2012

seharian lepak

aktiviti aku di mulakan seawal pagi pegi uma member tuk buat berokbok a.k.a bubur jagung~
kmi betiga ja~
aku, c yatt n c ria~
kmi bertapah d uma c ria~
member aku sorang ne daa kawin~
cuma kmi ja yg x kawin n still single mingle lagi~
hohooo!!
lps jak dr aktiviti masak2 d uma member aku n member sorang pegi bandar tuk jumpaa member d abc~


ne pic aku dgn bff c yatt~


ne laa mereka my BFF dr form 1 until now~~
i love all :)


lps tu, ari ne sngt seronok dapat jumpa kwn2 lma yg da bethn2 x jumpa~
happy laa juga~
ramai member ckp aku da bnyk brubh~
semua ckp jerawat aku mn??
cute lg kunuk kalu jerawat ku~
alahai~!!!
agak2nya jerawat ku tu pemanis bhaa ne~
hahaha~
 ok next!! (cita bw ne yg x syok!)

alahai saida~
engko yg berharap dpt jodoh orng lain plak yg dapat~
kini aku jadi orng tgh~
alahai saida!!!
xpa, bnyk kn bersabar~
jodoh itu pasti~~
bnyk2 kn berdoa ja semoga ada seseorang hadir buat engko ceria n bahagia saida~~
yakin laa bahawa jodoh itu pasti bg ku!!
huhuuu!

No comments:

Post a Comment