JellyPages.com

me mrs.ss ^^

me mrs.ss ^^

Friday 28 December 2012

tuk apa kembali lg

tuk apa kmu kembali lg????
dunia ne memang roda~
pejam celik x rasa pon daa lma~~
alahai~~~~~!!
bgni cita nya td aku
bru balek jumpa c dia~
yg pena bertatah sangkut d hati laa katakan~
hohooo~
smlm x-3 thn lps muncul kmbali~
mlm ne plak x-4 thn lps tetiba kol nak jumpa~
tekejut juga td~
sbb ada member sorang ja aku dgn lembut ati mo kuar~
entah laaa~
x rsa happy pon cuma rasa heran mo juga dia jumpa aku balek~
akhirya setelah 4 thn dr mulut nya mnta maaf gan aku~
hohoo!! gentleman laa juga katakan~ 
pndai ludah lap balek~
alahai, tuk apa ko muncul balek mr.BB~
apapun ayat yg cuba ko smpaikan, aku tetap dgn prinsip ku~
aku x kan patah balik lg~
ne prinsip hidup ku~
cukup laa kita hnya kawan~
saida!!!
go on gurl!!



thats true!!

ah!! lg sorang da tunang cri aku balek!
tuk apa ko kembali wahai manusia???
da tunang kn~
rasanya xperlu laa cri aku lg~
xpasal2 tunang ko cari aku plak~
 ne hidup ku!
penuh dgn fitnah yg entah apa2~

apapun yg terjadi jom mulakan hidup baru~
tutup cita lma~~
mulakan dgn sesuatu yg baru ^____^




No comments:

Post a Comment