JellyPages.com

me mrs.ss ^^

me mrs.ss ^^

Wednesday 12 December 2012

coretan isi hati saida AL-adiyat


saya adalah seorang yang sangat susah tuk meluahkn isi ati mcm ne~
buat msa ne rasa2nya perlu buat coretan mcm ne~ati infinity loneliness!!!

hati sangat sedih n pilu tiap kali cuti n orang sekeliling pulang ke kampung~ibarat kpla stress!!
namun dlaam ati sngt2 sedih sebb kmpng jauh~kena merintasi laut china selatan tuk smpai kmpng~~
hampir 8 bulan x balek kmpng, ALHAMDULILLAH, berkat kesabaran akhirnya aku dapat menjejak kn kaki ke bumi sabah minggu depan in sah ALLAH berkat izin Nya~
TAWAU AKU DATANG!!!
punya laa ati melonjak sakan dpt balek kmpng~
bg yg x merasa apa yg aku rsa duk jauh gan family bgtu sedih wei, tuhan jak yg tau betapa sedihnyaaa ati neeee~!! kdng2 mo balek kmpng kena pkr 10 kali~kalu laa duit tu ibarat daun yg gugur, tiap2 minggu aku balek kampng~
tggl 1 sem lg tuk aku meneruskan perjuangan di bumi semenanjung ne~
lps ne aku kembali semula ke tanah bumi kelahiran ku~
aku akan merindui tempat aku mencari ilmu~
hanya ALLAH swt tau sejak akhir2 ne aku selalu ngs sndri2 dlm bilik~kebetulan roomate ku jrang ada~
tiap kali lepas solat magrib aku mendoakan kedua ibu bapa n family ku d kmpng~sambil tgn menadah tgn di stu laa air mata selalu gugur~kdng2 smpai teesak2 o0oo~sejak akhir2 ne aku cpt sngt tersentuh (percaya x buat status ne pon air mata tgh mngalir) cengeng laaa ko ne saida~~hahahahah!!
cm mn x ngs kalu smbil bedoa gmbr mak ada kat dinding aku letak~comfirm laaaaa rindu weiii!
xpa, ati akan tenang jika air mata di biar kn bebas keluar~
kuatkan ati ini tuk menerima perjuangan hidup ku~~
YA ALLAH PERMUDAHKANLAH URUSAN KU, PERMUDAHKANLAH PERJALANANKU UTK MENEMUI FAMILY DI KAMPUNG~AMIN~~~


No comments:

Post a Comment